A wonderful opportunity to contribute to the growth of our organization!
During the expansion and restructuring of the administrative department, we are looking to add a new resource.
Your mission: Under the direction of the financial and administrative departments, and in collaboration with senior management, your mandate will be to provide support to the organization's various departments.
Your profile: Are you a versatile, dynamic, and rigorous individual? Do you have a passion for people and administrative management? Jouvence is seeking a candidate who will integrate into its team and share its values of humanism, respect, listening, and development.
- A college diploma in administration;
- 3 to 5 years of relevant experience in accounting;
- Relevant experience in staffing: recruitment, onboarding, and employee integration;
- Experience in a unionized environment. (Asset)
- Labor laws
- Microsoft Office (Excel, Word, Outlook);
- Acomba software (Asset).
Main tasks:
Benefits: Jouvence offers a rewarding work environment with a competitive salary and attractive benefits:
Salary:$26 to $29
Schedule:30 to 37.5 hours per week
Note: The masculine includes the feminine and is for the sole purpose of simplifying the text.
Implantée depuis plus de 60 ans au Québec, KRONOS Canada Inc. est une entreprise reconnue mondialement pour sa production de dioxyde de titane de qualité. Ayant à cœur le bien-être de ses employés, KRONOS offre un environnement de travail stimulant...
Riches d’un réseau de 8 bureaux à travers la province, nous nous positionnons depuis plus de 30 ans comme chef de file en psychologie du travail en accompagnant nos partenaires d’affaires vers le succès de leurs mandats de recrutement, de...
Notre client Meubles BDM Inc. est à la recherche d'un(e) Conseiller(ère) sénior ressources humaines. Meubles BDM Inc., entreprise familiale bien établie depuis 1983, pense, dessine et fabrique des mobiliers de salle à manger haut de gamme fièrement...
SUMMARY OF THE POSITIONPerson who designs, analyzes, evaluates and provides professional techniques for the purpose of assisting in the management of the personnel of the establishment. SPECIFIC FUNCTIONS* Coordinates logistics related to training,...
Depuis plus de 25 ans, Orientech développe, conçoit et fabrique des équipements automatisés sur mesure livrés au Canada, États-Unis et Mexique. Nous sommes spécialisés dans la création de systèmes de positionnement et d’assemblage de petites...